Informacija el. paštu tvmetrai@kantar.com
Turite klausimų? Užpildykite užklausos formą, ir KANTAR TNS darbuotojai pasistengs kuo greičiau atsakyti į Jums rūpimus klausimus.
Užduoti klausimą

TV metrų tyrimų duomenys yra labai svarbūs visiems TELEVIZIJOS RINKOS DALYVIAMS - TV kanalams, reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūroms bei reklamos užsakovams.
Pirmiausia tiksli ir operatyviai atnaujinama informacija apie televizijos auditoriją būtina TV KANALŲ ATSTOVAMS. TV kanalai gali analizuoti ir vertinti savo bei kitų kanalų žiūrovų elgesį, reaguoti į auditorijos pokyčius, nustatyti asmenų grupes, kurios domisi jų programomis ir pan. Tai padeda sudaryti ŽIŪROVŲ LŪKESČIUS atitinkančius programų tinklelius bei efektyviai paskirstyti reklamos laiką eteryje.
REKLAMOS AGENTŪROS IR ŽINIASKLAIDOS PLANUOTOJAI analizuoja ir naudoja TV metrų tyrimo duomenis, parinkdami skirtingų produktų REKLAMAI LABIAUSIAI TINKAMUS KANALUS BEI TRANSLIACIJOS LAIKĄ.
REKLAMOS UŽSAKOVAI TV metrų tyrimų duomenimis naudojasi, PLANUODAMI BEI KONTROLIUODAMI savo produktų reklamines kampanijas bei viešųjų ryšių veiksmus.
Kas yra TV reitingai?
Koks SVARBIAUSIAS RODIKLIS, tiriant TV žiūrovų auditorijos statistiką? Tai - REITINGAS. Jis parodo, kokia Lietuvos gyventojų dalis žiūrėjo konkrečią laidą. Reitingas paprastai išreiškiamas procentais, rečiau - tūkstančiais.
Analizuodami televizijos auditorijos duomenis, specialistai naudoja ir kitas svarbias sąvokas:
- PASIEKTA AUDITORIJA (angl. reach), t. y. kiek žmonių žiūrėjo tam tikrą televizijos kanalą bent 1 minutę per pasirinktą periodą (dieną, savaitę, mėnesį);
- AUDITORIJOS STRUKTŪRA PAGAL ŽIŪRĖTĄ LAIKĄ (angl. share) parodo, kokia žiūrėto laiko dalis tenka kiekvienam TV kanalui;
Kur galėčiau pamatyri TV metrų tyrimo duomenis?
KANTAR kas mėnesį skelbia naujausius TV tyrimo duomenis puslapyje www.kantar.lt
Kas atlieka TV metrų tyrimą ir sudaro TV reitingus?
Lietuvoje TV metrų tyrimus vykdo tyrimų bendrovė KANTAR. Tai vienintelė kompanija Lietuvoje, atliekanti televizijos auditorijos tyrimus mūsų šalyje. Minėtiems tyrimams naudojama pažangiausia ir dažniausiai pasaulyje taikoma televizijos auditorijos matavimo technologija.
Kompanijos specialistai peržiūri visų televizijos kanalų transliacijų įrašus ir labai tiksliai į duomenų bazes suveda, kokia laida buvo transliuota konkrečiu metu. Šie duomenys jungiami su TV metrų prietaisų parodymais, taip sudarant televizijos laidų reitingus.
Periodiškai atliekamas TV metrų tyrimo auditas patvirtina, kad Lietuvoje atliekamų televizijos auditorijos tyrimų matavimo sistema atitinka tarptautinius reikalavimus, yra tinkamai naudojama, o tyrimai atliekami kokybiškai.